Kitabı okumadan önce yapılan alıntılara göz atacak olan okurlara tavsiyemdir tereddüt etmeden başlayın. Başladığınızda elinizden düşürmeyecek hatta kitabın bitmesini istemeyeceksiniz. Yazarın öyle duru, yalın ve akıcı bir dili var ki âdeta kahramanlardan birisi sizmişsiniz gibi hissettiriyor bu bakımdan kendinize yer edinebileceğiniz bir kitap. Keyifli okumalar diliyorum:)