Selma

Selma
"Şimdi tutturduğum yolu sonuna dek sürdürmek zorundayım; okumazsam, kendi bildiğim gibi çalışmazsam, hiçbir şey yapmazsam, aramaktan vazgeçersem, işte o zaman yok olurum. En acı yazgı olur benimki."

Selma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
48 günde okudu
·
2024 38. kitabı
Furuğ Ferruhzad
8.4/10 · 2.863 okunma
Reklam
Felsefe okumasaydım hayat:
kurmalı bebekler gibi olunabilirdi camdan gözlerle kendi dünyalarına bakan çuha bir kutuda içi saman dolu bir bedenle yıllarca uyunabilirdi tüller, pullar içinde hovarda bir el ne zaman sıksa durduk yere "âh ne mutluyum!" diye bağrılabilirdi!
Bunun bir tık üstü bilinç durumu bu dünyaya fazla gibi.·Kitabı okudu
Alıntı
- gündüz mü gece mi? - hayır, ey dost, sonsuz günbatımı
Şiir
güneş ölmüştü güneş ölmüştü ve yarın çocukların belleğinde belirsiz, yitik bir imgeydi onlar bu eski kelimenin garipliğini iri, kara bir lekeyle betimliyorlardı ödevlerinde
Şiir
ve o kadar ölüyüm ki ölümden başka hiçbir şey kanıtlayamaz varlığımı
Alıntı
Reklam