Selma

Selma
"Şimdi tutturduğum yolu sonuna dek sürdürmek zorundayım; okumazsam, kendi bildiğim gibi çalışmazsam, hiçbir şey yapmazsam, aramaktan vazgeçersem, işte o zaman yok olurum. En acı yazgı olur benimki."
Neden sessizsin diye sorduklarında, aslında iç alemimde bir toplantı masası kurduğumu anlatamadığım insanlar... evrimagaci.org/herkes-bir-ic-s...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ramazan'ın son on günü ve vizeler... Tren kaçırıyor gibiyim.
❁Ramazan-ı Şerif ❁
Bilinen, gönül doygunluğu sağlıyor olmasa da bilinmeyen tedirginliktir. Tanıdık acı bile insana güven verir. Onunla başa çıkmıştır çünkü daha önce insan, yine olsa yine üstesinden gelir. Bilinmeyen acılar ise dayanılır şeyler değildir.
Başarmak nasip meselesidir. Modern dünya başarmayı ve kaybetmeyi keskin çizgilerle birbirinden ayırdığında insanoğlu kendi değerini başardığı şeylerle ölçmeye başladı. Bu da her başarısızlığında kendini daha değersiz gören ve başarmak için her türlü çirkinliği yapıp hak ettiği değeri görmeye çalışan hastalıklı bir toplumun oluşmasına yol açtı.
Aynı zevke sahip olduğumuz insanlarla yakınlaştığımız gibi aynı üzüntüleri hissettiğimiz insanlarla da yakınlaşırız.
Sayfa 16 - Seda Nur Bilici·Kitabı okudu