Ahmet

Ahmet
@_ahmt_
Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak, tekrar karşılaşır ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı insanları beynimizden asla ayıramayacağımız yerlere kazıyoruz.
Bir kişiye duyulan aşktan daha acımasız birşey varmıdır ?
İnsanları hayatından hata yaptıkları için değil, umudun kalmadığı için çıkarırsın.

Ahmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
6 günde okudu
·
2020 22. kitabı
Franz Kafka
7.3/10 · 54,1bin okunma