İnsanız bazen bilemiyoruz. O an ne hissettiğimizi, neden öyle davrandığımızı, neleri kaybedebileceğimizi bilemiyoruz. Yani bir şeyler kötüye gidiyor ama fark edemiyoruz. Kendi ellerimizle mahvederken keşke kendimizi uzaktan görebilme ihtimalimiz olsaydı ama yoktu işte.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlıyorlardı!..
Yok gülüyorlardı...
Kadınlar... gerçekten tuhaftı. Duygunun dört mevsimi,her birinin bedeninde her an gezinmekteydi, erkeklerse sadece ilkbaharı görmeye niyetliydi.