Ahmet

Ahmet
@_ahmt_
İnsanız bazen bilemiyoruz. O an ne hissettiğimizi, neden öyle davrandığımızı, neleri kaybedebileceğimizi bilemiyoruz. Yani bir şeyler kötüye gidiyor ama fark edemiyoruz. Kendi ellerimizle mahvederken keşke kendimizi uzaktan görebilme ihtimalimiz olsaydı ama yoktu işte.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlıyorlardı!.. Yok gülüyorlardı... Kadınlar... gerçekten tuhaftı. Duygunun dört mevsimi,her birinin bedeninde her an gezinmekteydi, erkeklerse sadece ilkbaharı görmeye niyetliydi.
Belki de hakikaten sevmek budur. Belki de ben şimdiye kadar sahiden sevmenin ne olduğunu bilmiyordum...
“Özlemek, ne derin bir duygu böyle, özlemek, ne uzun mesafe…” Cahit Zarifoğlu
"Kendi planlarımızı yapıyorduk ama kaderin de planları olduğunu unutmuştuk.."