Issız gecenin kıyısındayız...
Adımlarımız eğreti, dilimiz ters
Ve adamlar sert yanıbaşımızda,
Sussak beyaz gömlekli saki
Konuşsak kırmızı maviler oysa;
Denize sarhoş bir mehtap sataşır,
Gökyüzünden firar yıldızlar
Tenha sokaklarda saklanırken
Suçlu olan biz miyiz sanki?
Belki biz, bu şehre yabancıyız...
Bir gün iki parça ekmek,
Bir gün sanat arayışındayız!
Çünkü bu gemici kahvesinde
Uzaklara dalmak demek;
Dosta sitem, sevdaya küfürdür!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Geceleri sabahlara kadar okumayayım da ne yapayım? Ben, el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla başbaşa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir. O vakit, bu çıplak ve yalçın oda, gercek dünyadan daha geniş, daha ferahlı bir alemin munis, sevimli ve her biri sihir ve füsunla yoğrulmuş mahlukları ile dolmağa başlar.