...Hep orda yaşadığımdan beri de birileri bana dedi ki: "senin kafan biraz karışık." hayatım boyu bunu duydum ben.
Aslında size bir sır vereyim mi? Ben, hiçbir kadının bütünlüklü bir öyküsü olamayacağını düşünüyorum.
Bütün çocuklar, bir kez olsun, anne babalarını cezalandırmak için ölmeyi düşünmüştür. Ve nedense ağlamışlardır düşün sonunda, odalarında, tek başına, yastığı ıslatarak gözyaşlarıyla..