Sümeyye Albayrak

Sümeyye Albayrak
İnsan kendi dünyasında hem kalabalıktır hem de yalnız.
“İnsan sevince,” diye düşündü, “nesneler daha çok anlam kazanıyor.”
Sayfa 124·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Seni seviyorum, çünkü…” “Hiçbir şey söyleme,” diyerek sözünü kesti Fatima. “İnsan sevdiği için sever. Aşk’ın hiçbir gerekçesi yoktur.”
Sayfa 146·Kitabı okudu
“Ve bir şey istediğin zaman, bütün Evren arzunun gerçekleşmesi için işbirliği yapar.”
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
Dedim ya, kendi içimizde, kendimize dair bilmediğimiz o kadar çok şey var ki…
Sayfa 109·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan dedikleri mahlukun, içinde neler kaynaştığını biliyor muyuz ? Öyle anlar olur ki, en ummadığımız adam en beklemediğimiz şeyleri yapabilir.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Edebiyat