Deidamia

Uzun yol öncesinde bir üzüntü çöktü üstüme. İnsan yolun sonunda kendisini mutluluğun beklediğini bildiğinde bile tamamen doğal bu, değil mi messir?
Sayfa 480·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötülük olmasa senin iyiliğin ne işe yarardı ve gölgeler kaybolsa dünya nasıl görünürdü? Gölgeler nesnelerden ve insanlardan ötürü oluşur ne de olsa. İşte kılıcımın gölgesi. Ama ağaçların ve canlı varlıkların da gölgeleri olur. Saf ışığın tadını çıkarma fantezin yüzünden, üzerindeki bütün ağaçları ve bütün canlıları söküp atarak bütün yerküreyi çırçıplak bırakmak mı istiyorsun yoksa? Aptalın tekisin.
Sayfa 459·Kitabı okudu
Edebiyat
- Dostoyevski öldü, - dedi kadın yurttaş, ama pek de emin değil gibiydi. - Protesto ediyorum! - diye haykırdı hararetle Behemot. - Dostoyevski ölümsüzdür!
Sayfa 450·Kitabı okudu
Edebiyat
Kaç kere söyledim size, en büyük hatanız insan gözündeki manayı küçümsemeniz. Şunu anlayın, dil gizleyebilir hakikati, ama gözler asla!
Sayfa 211·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan...
- Ne yapalım, altı üstü insan hepsi. Parayı seviyorlar, ama hep vardı bu... İnsanoğlu parayı sever, neden yapılmış olursa olsun (...) Ne yapalım... ve bazen merhamet duygusu temas ediyor kalplerine... bildiğin insan işte.. özetle, öncekileri hatırlatıyorlar... sadece konut sorunu bozmuş bunları...
Sayfa 157·Kitabı okudu
Edebiyat