Persona non grata

Persona non grata
@_baharrrr
-İyileştim mi ? -Hayır. Siz farklı bir insansınız , ama herkes gibi olmak istiyorsunuz . Bu da bana kalırsa ciddi bir hastalıktır.
Sana "gel" diyecek kadar yüzsüz ve alçaksam, ne halt edeyim, öyleyim işte. Fakat gel...
Reklam
Deniz bana dedi ki: Derin olmak kolay değil. Kolay değil tonlarca yükü taşımak
Karanlıktan korkan insanları geceye aşık ettiniz.
Juliet: binlerce kez iyi geceler sana! Romeo: binlerce kez beter olsun gece,senin ışığın yoksa
"Sen hiç uyanmamayı isteyerek uyudun mu her gece? "
Reklam