Yaz günleri geldi. Geçen yaz nerdeydik, bu yaz nerdeyiz, gelecek yaz nerde olacağız kimbilir? Anımsayalım o dizeleri yeniden:
"Hayat kısadır kuzucuklanm
Yine de uzundur kuzucaklarım. "
*
Şişli’de, Okmeydanı dolm uşlarının kalktığı yerde, salaş bir kahvehanede yazıyorum sana bunları. Coca-Cola içtim. Sigara içtim. Az sonra sana koşacağım.
*
Bir çeşmeye koşar gibi koşuyorum sana.
*
Anlasana!
Cemal Süreya
Ne demiş şair:
"Aşklar da bakım istiyor öğrenemedin gitti."
Aynı şair şöyle bir dize de ekleyebilirdi o şiirine:
"Aşklar tam güven istiyor güvenemedin gitti."
Hayat uzun değil sevgilim. Güzel geçirmeliyiz hayatımızı. Elif de gelmeli. Elif her şeyiyle sana benzemeli. Yaşlı günlerimizde bize bir kaşık su verir. Memo da ekmek ve tuz geçirir. Senin en
çok sevdiğim yanlarından biri de, sokakta yaşlı ve anlaşmış bir çift gördüğün zaman duygulanmandır. Ne güzel duygudur o.
Ben de öyleyim.