beşikten mezara talebe

beşikten mezara talebe
@_birkul_
وَاِنْ مِنْ شَيْءٍ اِلَّا يُسَبِّحُ بِحَمْدِه۪ âmâdedir,lütfûna vabestedir ebediyet bahçelerim... Tarih | Felsefe | Sanat | Kitaplar | Doğa
“Dost, dost diye hayaline geldiğim Dost ise çevirmiş yüzünü benden Hani dost uğruna can baş verenler? Evvel kekitmezdi gözünü benden” müthiş bir türkü bu. Şairi de çok çekmiş anlaşılan. Bak, yaşamış, dövüşmüş, yenilmiş, kelle vermiş gitmişler. Türküleri kalmış. Bizler insan olalım, sevişelim, kötülüklerin kökünü kurutalım diye, kalmış türküler.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Canının her milimetre karesine varıncaya, bir canlı imgeni gökyüzlerinde gezdirmek geçer içimden...
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat
“Bir garip öldü diyeler Üç günden sonra duyalar Soğuk su ile yuyalar Şöyle garip bencileyin.” Ne güzel demiş! Yunmuş, arınmış, katkısız, riyasız seviler şâiri Koca Yunus!
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Haber et bana suskunluğa beraber gidelim...
Sayfa 62·Kitabı okudu
Edebiyat
Nedense aklıma hep ölüm geliyor. Böyle ne kırık ne de anlaşılmamış gitmek istemiyorum.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam