Seher vakti, ayetlerde “pijama” gibi anlatılır. Uzaydan bakıldığı zaman
ya da bir uçakla uzun süre seyahat edildiğinde bakılırsa da o manzara görülebilir. Geceden gündüze geçiş veya gündüzden geceye, karanlığa geçiş bir pijamanın giyilip çıkarılması gibidir: Sıyrılarak çıkar, sıyrılır! Seher vaktinde
çok enteresan bir mekanizma var! Seher vakti ayetlerde de geçer; müminler için, “Onlar seher vaktinde tövbe ederler, af dilerler, rükûdadırlar,
secdededirler” buyrulur. Mü’minin önemli bir özelliğini koyuyor. Çünkü…
Şimdi çok enteresan bir şeyi, “gördüğüm” bir şeyi söylemeye gayret edeyim. Seher vaktinde karanlık aydınlığa dönüyor. O olurken tam o esnada,sizin vücudunuzda da aynı şey oluşuyor. Ancak; eğer o anda siz de o makinenin içindeyseniz! Siz o anda; “Allahümme ahricni min zulümetil vehmi ve ekrimniy bi nuril fehmi” diyorsanız, vücudunuz tam o saatte vücut
makinenizdeki “zararlı” karanlıklardan aydınlığa çıkar, dünya ile beraber o
anda! Çok enteresan bir şey bu! Bunu çok net izledim Elhamdülillah! Dün ya ile beraber, o anda siz de! O yüzden o anda, onun bilinciyle yaptığınız o tövbeyle; siz, veri tabanınızı yani sizdeki yazılımı veya karakteri, duygu
ve düşüncelerinizi çamaşır suyuyla yıkar gibi ak-paklaştırıyorsunuz o anda,
Sistem’le beraber! O yüzden, o an müslüman için çok önemli! Niye önemli?
Veri tabanının şu karanlıktan, şu dünyadan kurtulması için! O an çalışan
mekanizma, o anda o işle meşgulseniz sizi onarıyor; beyninizi, idrakinizi, o
anda Sistem’le beraber onarıyor. Siz de zaten o an o işle meşgulsünüz.
“Allahu Veliyyülleziyne amenü yuhricühüm minez zulumati ilen Nur”. Bu bir ayettir; “Allah inananların velisidir, onları karanlığın zulmetin-
den alır ışığa Nur’a çıkarır”. Bakın ayet bir müjde veriyor ve siz “Allahümme ahricni min zulümetil vehmi ve ekrimniy