Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun
Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından
Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından
Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar
Şu aranıp duran korkak ellerimi tut
Bu evleri atla bu evleri de bunları da
Göğe bakalım
Bakın bu ikide birde bozulan güneş
Bu durup dururken sokan yılan
Bu kırık bardaklar çöplüklerde
Aşkın şiirin ölümün en kolayına gitmek
Caddeleri sevmediğim kadınlarda yitirdiğim
Biliyorum sebebini bir bir biliyorum
Öyle kolay kendisi kurtulması söylemesi öyle kolay
Kolaylığından sıkılıyorum
Kurtulmak elimden gelmiyor
Serimizin bu kitabını bir öncekine kıyasla daha rahat bir şekilde hızlıca okuyup bitirdiğimi söylemekle başlamak istiyorum. Bunun sebebi ise muhtemelen daha ince olması vee beni ciddi bayan evlilik konularının (en azından nişan, düğün, bunlara hazırlık gibi konuların) bu kitapta pek bulunmamasıydı. Uzun soluklu serimizin bu kitabında Serra'mızın evlilik hayatına alışma sürecini okuyoruz. Tabii bu süreçte en büyük destekçileri de sevgili arkadaşları. Arkadaş gruplarına ciddi anlamda bayılıyorum!! Favorilerim kesinlikle Toprak ve Dilek. Toprak'ın yaşam biçimine, yaptığı işlere büyük bir hayranlık besliyorum. Hayata bakış açısı da bana aşırı uyuyor. Dilek'in psikolojiye ilgi duymasını; bu alanda okumalar, araştırmalar yapıp bunları hayatında büyük bir başarıyla uygulamasını da çok takdir ediyorum. Herkesin yapması gereken bir şey bu bence. Delidolu hâllerine, parlak fikirlerine, tam zamanında taşı gediğine koyan sözlerine bayılıyorum. Kısacası seriyi severek okuyorum, kalan altı kitabını da zevkle okuyacağım. Bu tarz konular ilginizi çekiyorsa seriye bir göz atmanızı öneririm. Okuyacaklar için şimdiden keyifli okumalar!