Her kim tarafından yetiştirilmiş olurlarsa olsunlar, çocukların varlıklarını sürdürdükleri küçücük dünyalarında, haksızlık kadar derinden hissedilip derinden algılanan bir şey yoktur.
Gerçekten bize ait olan bir şeyi Adine,hiç kimse elimizden alamaz.Gerçekten bize ait olan,er veya geç bizim olur.Bu yüzden ,senindi benimdi cinsinden bütün hasisçe kaygılar değersizdir.Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir;bize ait olan birlikte gelir,bizimle beraber yürümeyeninse,bizi durdurmasına izin vermemeliyiz.