Onunla böyle dolaşmaktan hoşlanıyorum.Onunla olunca kuruntularım dağılıyor, gerçekçi oluyorum.Ama ondan ayrılır ayrılmaz konuşmalarına bin bir çeşit anlam yüklüyorum.Başım dönüyor.Nefret ediyorum.Hemen ilk fırsatta bütün düşündüklerini,gizli niyetlerini yüzüne çarpmak istiyorum.Uykularım kaçıyor.Ne ki,her seferinde gene yatışmış buluyorum kendimi onun yanında, yalnız onun yanında; ayrılınca gene aynı hafakanlar başlıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlamak..
Yanlız gözyaşı döken insan anlayabilir bazı şeylerin hikmetini.
Ama insan her zaman ağlayamaz, diyor çocuk.
O Zaman da ağlar gibi durmak gerekir.
Çocuk,anlayarak bakıyor dedesinin söylediklerine.
Biz, hüzün peygamberinin ümmetiyiz,diyor dede,ağlayabilenler ağlar,ağlayamayanlar ağlar gibi yapar.