"Söyle bana Toprak Ana,doğrusunu söyle:Savaşmadan yaşayamaz mı insanoğlu?
"İnsanlar savaşmadan durabilirler mi diye soruyorsun,değil mi Tolgonay?Bu sizlere,siz insanlara bağlı bir şey,yalnız bana değil.Buna kendi iradesiyle ,kendi mantığıyla karar verecek olan sizsiniz."
Evet sevmiştim Asel'i.Bütün karşı durmama karşın onu deli gibi sevdiğimi anlıyordum.Yalnız geçen yıllarımın özlemleri,acıları,üzüntüleri...Elimden giden her şey bu sevgide birleşmişti.
"Kütüphaneden geliyordum.Arabanın izini görünce tanıdım."
Bu karşılık benim için 'seni seviyorum 'demek kadar değerliydi.Demek düşünüyordu beni,teker izlerini arayacak kadar aklındaydım.