📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Böyleydi işte benim hayatım. Kendi kendime yarattığım bu küçük dünyada küçük mutluluklarım, büyük endişelerim ve korkularımla yaşıyordum.
Hayattan tek bir beklentim vardı: Bana iyi davranması.
Hayatı böyle yaşıyordum işte. Her şeye bir anlam yükleyerek, her şey hakkında dakikalarca düşünerek, dudaklarımı hareket ettirmeden yalnızca kendimle konuşarak...
Yalnızlık diyorlardı buna.
Kaburgalarımın içi kocaman bir boşluktan oluşuyor. O kadar büyük bir boşluk var ki orada, ne koyarsam koyayım dolmuyor. Acımı koyuyorum, dolmuyor. Kendimi koyuyorum, dolmuyor. O boşluk, acımdan bile büyük. O boşluk, benden bile büyük.
Esen rüzgarla beraber dalgalanan perdenin ardında gördüğüm simsiyah gökyüzünde tek bir yıldız dahi yoktu.
Keşke zihnimin içi de bu kadar pürüzsüz olsaydı. Oysa darmadağındı.