rwna

rwna
@_himawari
Everything is better when it's private. Mustafa Kemal Atatürk
"Hey... İyi misin?" İyiyim. Kendime rağmen.
Sayfa 29·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Böyleydi işte benim hayatım. Kendi kendime yarattığım bu küçük dünyada küçük mutluluklarım, büyük endişelerim ve korkularımla yaşıyordum. Hayattan tek bir beklentim vardı: Bana iyi davranması.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Hayatı böyle yaşıyordum işte. Her şeye bir anlam yükleyerek, her şey hakkında dakikalarca düşünerek, dudaklarımı hareket ettirmeden yalnızca kendimle konuşarak... Yalnızlık diyorlardı buna.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Kaburgalarımın içi kocaman bir boşluktan oluşuyor. O kadar büyük bir boşluk var ki orada, ne koyarsam koyayım dolmuyor. Acımı koyuyorum, dolmuyor. Kendimi koyuyorum, dolmuyor. O boşluk, acımdan bile büyük. O boşluk, benden bile büyük.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Esen rüzgarla beraber dalgalanan perdenin ardında gördüğüm simsiyah gökyüzünde tek bir yıldız dahi yoktu. Keşke zihnimin içi de bu kadar pürüzsüz olsaydı. Oysa darmadağındı.
Sayfa 24·Kitabı okudu