Hayat kısadır onu endişe, keder ve üzüntü ile daha da kısaltmayın. Hepimiz yolcuyuz. Hiçbir dert, dünyaya gelirken beraberimizde gelmedi. Bizimle beraber de gitmeyecek..
_“Yanındaki adamı çok mu seviyorsun?”_
_*“Çok,”* dedim aşkla, tutkuyla. *“Çok seviyorum ama bunu ona hiç söyleyemedim.”*_
_“Neden?”_
_*“Gerçekten sevdiğim kişilere seni seviyorum dediğimde hep kaybettim. Benden gittiler... O benden gitmesin.”*_
Bronz 3
>
Özge Naz
_*Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,* gene aynı şekilde,_
_fakat her şeyden habersiz, *yaşayıp gidecektim.*_
_Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu,_
_*benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.*_