İlknur

İlknur
@_ilknur_
İnsanlar birbirinin yaşamına fütursuzca giriyor. Sınır tanımadan. Kimi zaman buna hakları olduğunu bile zannederek. Her sınır tanımama bir zulümdür. Çok zulüm işleniyor bu gezegende.
Reklam
İnsan, birini sevmek felaketine uğradı mı, esir gibi bir şey oluyor.
Bu zamanla geçer dediğiniz zaman, takribi ne zaman ey insanlar?
Yalnızlık da bir işkence türü olarak kayıtlara geçsin, tecrübe ettim.
Allah sabır versin, dediler, valla bence de versin, dedim. Ne olur versin, hatta sabır neredeyse gidip alayım, ağacı varsa toplayayım, çiçeği varsa dikeyim, taşı varsa alıp boynuma asayım, sabır yağmur olup aksın altında ıslanayım istedim.
Reklam