Ben bu kitabı zorunlu sebeplerden okudum ama ikinci okuyuşum zorunluluk degildi. inanılmaz bir kitap ağlamaktan harap oldum. Drama,ihanet,sevginin gerçek anlamı,korku,heycan daha birçok konuyu içinde barındırıyor. Bana kısaca kitabı anlat derseniz...
'Birinin ilk sözü -Baba
diyerinin ilk sözü - birincinin adı' bu kitabı özetliyor aslında:)