Yaşlıbirgenç

Yaşlıbirgenç
@_mellekk
Kitaplar arasında kaybolasım var...
Savaşın ortasında kalan çocuklar böyle öğreniyor ...
" Küçük yaşına rağmen hayatın kuralları olduğunu biliyordu. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak en güzel tanıma şekli
" Çevresindeki herhangi bir şeye karşı güven duymadan önce onu iyice tanıması gerekiyordu. "
Sayfa 69
O gün geldi. Vesselam ️
Artık vazgeçmen ve kabullenmen gerektiğini anladığın o gece.
Anlayan var mı ki ?¿
"Doğrusu öyle ;ama yalnızlık da berbat bir şey . Yalnızım işte ."
Düzelicez inşallah =))
" Duygularıma güvenmekte hâlâ ciddi anlamda zorlanıyorum. "