"Biz çok farklıyız, aynı pencereden bakamıyoruz" demişti. "Önemli olan farklı pencerelerden aynı yere bakabilmek değil mi?" dedim.
O an ki suskunluğu...
"Doğdu mutluluktan ağladılar. Öldü üzüntüden ağladılar. O bu arada yaşadı ama hiç farketmediler" demiş yazarımız. Sahte duygular, insanlar ve sahte bir hayat. Buraya ait değiliz...