Nida G.

Nida G.
@_nenehatun
Tel tel ve iplik iplik dikseler de ağzımı, Tek ses duysalar ;Allah yoklayanlar nabzımı.
En çok kendime kızgınım, tüm bunlara ben izin verdim...
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Nida G.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·512 syf.·
398 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2021 16:32
·
2021 12. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
9.1/10 · 25,2bin okunma
"Eğer içimizdeki çekirdek inanç, 'gerçek' inanca donuşebilseydi, Yaratıcımızı hatırlamanın kalbimize yaşatacağı duygu patlaması, göğüs kafesimizi çatlatırdı."

Nida G.

, bir kitabı yarım bıraktı
%94 (241/256 syf.)
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma