Nida G.

Nida G.
@_nenehatun
Tel tel ve iplik iplik dikseler de ağzımı, Tek ses duysalar ;Allah yoklayanlar nabzımı.
"Eğer içimizdeki çekirdek inanç, 'gerçek' inanca donuşebilseydi, Yaratıcımızı hatırlamanın kalbimize yaşatacağı duygu patlaması, göğüs kafesimizi çatlatırdı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Nida G.

, bir kitabı yarım bıraktı
%94 (241/256 syf.)
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Tel tel ve iplik iplik dikseler de ağzımı, Tek ses duysalar 'Allah' yoklayanlar nabzımı.
Şiir

Nida G.

, bir kitap okudu
10/10
·245 syf.·
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Muhammed Bozdağ
8.6/10 · 1.574 okunma

Nida G.

, bir kitap okudu
10/10
·292 syf.·
Beğendi
·
2021 6. kitabı
Muhammed Bozdağ
8.2/10 · 2.337 okunma