Karen

Karen
Bir bitmedi gitti
46 okur puanı
Aralık 2024 tarihinde katıldı
Lisede ödül kazanan şiirim♡
Lütfen git başımdan korkuyorum, Gittikçe sana bağlanıyorum Bu yolun bir sonu yok biliyorum Yaptıklarım doğru değil biliyorum Ama... üzgünüm seni seviyorum Ve tekrar üzgünumki seni çok seviyorum Seni kırdım farkındayım Ama uslanmaz bir insanım Seni sevmem benim suçum değil ! Gel gör ki sol tarafimda çarpan şey benim kalbim değil Her yerde seni görüyorum,varlığınla huzur buluyorum Tanrım... sanırım deliriyorum Yaptıklarımın yeni farkına varıyorum Dün fotarafın vardı evimde Hani şu sevmediğini soylediğin komidinin üstünde Baktıkça daldım senin o güzel yüzüne Muhtacım artık senin o güzel sevgine Dün bir fincan kahve içtim sırf sen seviyorsun diye Dün bir kitap okudum sen okuyorsun diye Dün bir çiçek aldım sen seviyorsun diye Son nefesimde bile söyleyeceğim Seni seviyorum diye diye...
Şiir
Reklam
“Her şey geri döner ama dönüşmüş olarak..” ~Soren Kierkegaard
Hayata Dair
Tam bir hayal kırıklığı!!!!
3/10
·400 syf.··
2025 43. kitabı
Beyzanın bir çok kitabını okumuş biri olarak söylüyorum gerçekten epey zorlama bir kitap olmuş.Kitabı yazarkenki yaşı (18)mı buna etkili bilmiyorum ama benimde aynı yaşta olmam onun bu kitabını eleştirmemi kolaylaştırıyor. O yüzden pek acımayacağım konu söyle başlıyor her zamanki başrol ana karakterin bir kusuru oluyor bu kitabımızda ana karakterimiz yürüyemiyor yani anlıyacağınız tekerlekli sandalyede. bizim bad boy (karaktersiz ki anlatacağım) karakterimizin babası bu kızla bir şekilde yolu kesişiyor ve aklına ne hikmetse " bu oğlan benim kızı yola getirir eli yüzü düzgün bir adam eder" diyor kendisi bunca yıl adama edememiş kızdan istiyor hah! Haspam bu iş kızamı kaldı nerde senin babalığın yokmuydu bir ata sözü oğlunu dövmeyen dizini döver diye o hesap yani. Bu teklifide biraz çıkar ilişkisine döndürüp kıza kabul ettiriyor ama klasik bad boy havada olan burnu buna pek de razı olmuyor bad boy karakterimiz şey yapısında tüm hikayede hani derler ya burnu yere düşse almam diye işte böyle neyse hikayenin çoğunda bu oğlana nefret ede ede okudum inanın ki hikayenin bir kısmında olay örgüsünde benim midemi en çok bulandıran bur sahne vbi biar ki Başrol kadın minik bir ceza vermek istiyor tamam haklı başrol erkek kızgın ama bu kızdan böyle mi çıkarırdı hıncını ha? Kız eve gelince eşini bir yatakta çıplak bir kız ile uyurken yakalıyor lan midesiz hayvan senin kalıbına lamalar tükürsün sen mi seviyorsun bu kızı böyle ? Kızımız ise eveden ayrılıyor arkadaşının evine gidiyor başrol erkek karakter ne yapıyor dersiniz ah hayır özür falan dilemiyor yada çok ileri gittim falan mı söylemesini bekliyorsunuz çok beklersiniz aynı benim gibi kızı almak için adamlarını yolluyor bak kendide gitmiyor. ya madem kıskanıyorsun bu böyle mi olmalıydı? Kız je yapıyor dersiniz " kocam en
SınırBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20186,9bin okunma

Karen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.·
2025 63. kitabı
Neva Altaj
6.1/10 · 1.521 okunma