çiçekçi kız

çiçekçi kız
@_nobahari
~Gün olur asra bedel... Bu bir deli bahar ki anlarım anlatamam... x.com/merhum_rana?t=l...
...çiçek açarım her kışın ardından.
11 kütüphaneci puanı
487 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı

çiçekçi kız

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2025 3. kitabı
Cengiz Aytmatov
7.7/10 · 44,6bin okunma
Reklam
Beni yeniden yaşamaya yeniden ıstırap çekmeye zorluyorsun
Sayfa 519·Kitabı okudu
Bu yazı geçmişte içimde kanayan bir yaraya dokundu. Bazı şeyleri artık geride bırakmış olmanın huzurunu hissettim. Elhamdülillah. Belki kendi içinde mücadele eden, yıkılmamaya gayret eden birileri varsa onlara da iyi gelebilir düşüncesiyle paylaşıyorum. Şairin dediğini unutmayalım "O yara iyi ki var" Bugün her kimsek, o yaralar bizi biz yaptı.
İnsanlar ve Duygular
benim gibi okusaydınız kirli sokakları yosunlu duvarları çarpık taşlı binaları severdiniz tanışmadan severdiniz insanları onları birbirine benzemedikleri halde bir yanlarıyla derinde bir yerde aynı olduklarını görürdünüz
Sayfa 472 - Selim·Kitabı okudu