Bu yazı geçmişte içimde kanayan bir yaraya dokundu. Bazı şeyleri artık geride bırakmış olmanın huzurunu hissettim. Elhamdülillah. Belki kendi içinde mücadele eden, yıkılmamaya gayret eden birileri varsa onlara da iyi gelebilir düşüncesiyle paylaşıyorum. Şairin dediğini unutmayalım "O yara iyi ki var"
Bugün her kimsek, o yaralar bizi biz yaptı.
benim gibi okusaydınız kirli sokakları yosunlu duvarları çarpık taşlı binaları severdiniz tanışmadan severdiniz insanları onları birbirine benzemedikleri halde bir yanlarıyla derinde bir yerde aynı olduklarını görürdünüz