Kitabı sevip sevmediğime karar veremedim. Yazarı bazı yerlerde aşırı haklı buldum. Bazen de çok gereksiz çıkışlar yaptığını düşünüyorum. Örneğin engelli bireylerin spor yapmasını eleştirmişti. Bu şekilde mutluysa neden yapmasın? Bazen eleştirmek için eleştirmiş gibi geldi. Ama bazen de nokta atışı sözleri, çıkarımları vardı. Kitap okuyup kritik yapan gruplar için bir hafta tartışılacak konuları var. Konu yönünden zengin. En çok altını çizdiğim işaretledim kitaplardan biri oldu. Naçizane fikrimse sayfa sayısı biraz daha az olabilirmiş. Okumayı düşünenler bir şans verebilirler.