Anadolu halkının bir ruhu vardı nüfuz edemedin.Bir kafası vardı aydınlatamadın.Bir vücudu vardı besleyemedin.Üstünde yaşadığı bir toprak vardı işletemedin.Onu,hayvani duyguların,cehaletin yoksulluğun ve kıtlığın elinde bıraktın.O,katı toprakla kuru göğün arasında bir yabani ot gibi bitti.
Şimdi...
Elinde orak,buraya hasada gelmişsin.
Ne ektin ki ne biçeceksin?
Bu ısırganları bu kuru dikenleri mi..?
Tabi ayaklarına batacak.İşte,her yanın yarılmış bir halde kanıyor ve sen,acıdan yüzünü buruşturuyorsun.Öfkeden yumruklarını sıkıyorsun.Sana ıstırap veren bu şey,senin kendi eserindir..
BU ŞEY "SENİN" KENDİ ESERİNDİR..
İnsan,insanı yakar mı?
İnsan,insan yanarken bakar mı?
İnsan,insan yanarken alkışlar mı?
İnsan,insan yakanı aklar mı?
İnsan yanarken,içi yanmayan insan var mı?
Varsa yanmayan,o insan mı?
Canlı canlı insan yaktılar!
Canlı canlı insan yaktılar!
Yandı gül gibi insanlar!
#MADIMAK 🌾🍂