Bitmedi savaşlar.Bitmez de..Zira ne eşitlik var yeryüzünde ne adalet.Güçler dengesizliği,gelir adaletsizliği,sınıflar arası uçurum......
….her telden,her demden insan nasıl olduysa buluşmuş bu dünya üzerinde bu mini minnacık ceviz kabuğunun içinde,sallana sallana gidiyoruz.
Ben?
Ben.....
(.............................)
Sıkışmışım bir köşeye..