rabia

rabia
@_rabiabodur
I
Kalbimde tatlı ve tuhaf bir acı hissiyle hep bir ümit, beklenti, belki biraz korku ama her şeye karşı bir merak…
Sayfa 8·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
20 Haziran
“…artık yaşadıklarımı anlatmaya gücüm yetmiyor; onları düşünmek bile istemiyorum; bu hatıralar çok rahatsız ediyor beni.”
Sayfa 78·Kitabı okudu
1000Kitap
“Kalbim acıdan ağırlaştı!”
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
Nisan
Kederlenmeyin hiç; gözyaşları acıya yardımcı olmaz.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Edebiyat
“Sana kalbimin kaldıramayacağı kadar çok benzerdi”
1000Kitap