Daha hiç kimseyle konuşmadığım gibi, kimse de benim farkımda değildi. Uzun süredir yalnız başıma bekliyordum, ama bu yalnızlık hissi çok da yabancı olduğum bir şey değildi çok kafaya takmıyordum.
İnsanların bir şeyi sevmesi lazım ve böyle bir şeyin yokluğunda solmuş, minyatür bir korkuluk kadar dağınık, cansız bu oyuncağı sevmeye ve bağrıma basmaya karar vermiştim ben de.