Hıçkırarak değil de, sessizce göz yaşı dökebiliyorsa o insan. Bilin ki ruhunun hıçkırıklarını dindirmeyi öğrenip başarmıştır. Aslında en acılı ağlama da sadece göz yaşı dökmekten ibaret olanıdır...
Bukowski şöyle diyor:
" Sevmeyi falan değil, yalnızlığı öğren. Çünkü zor zamanlarında, en çok ona ihtiyacın olacak."
ve Nietzsche şöyle noktalıyor:
"Terk edilmişlik başkadır, yalnızlık başka.."