Eda

Eda
@_starrynight__
Ne çare, ben tekrar uyumak istiyorum! Başka bir istediğim yok ki! Yalnız uyumak. Derin, deliksiz uyumak.
Sayfa 54·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben daima kapıların dışındayım. Ve kapılar kapalı. Oysa ben ayakları külçe gibi ve yorgun bir insanım.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Ümitsizlerin büyük yığınından sadece biri... bir tanesi...
Sayfa 31·Kitabı okudu

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2 saatte okudu
·
2023 7. kitabı
Lou Andreas-Salomé
7.7/10 · 12bin okunma
Hayatta her şeyin bir bedeli var, en fazla da mutluluğun.
Sayfa 62·Kitabı okudu