sudem

sudem
@_su_dem_
"Biri umudunu kesmedi, öteki ise kendini umutsuzluğa kaptırdı. İkisi de kendi yazgısını kendisi seçti; böyle olunca da, yazgılarına katlanıcaklardı."
Reklam
"Bana yaptıklarını bağışlıyorum. Ben kendi katilimi seviyorum; ama seninkini, onu nasıl sevebilirim ki?"
"Söz konusu başkalarının derdi olunca, nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz."
"Eğer bu dünyada, sevgi denen bir şey varsa ben onu seviyorum."