Süheda

Süheda
@_suhedat
Hayat dayanılmaz ölçüde sıkıcı ve aptaldı...
Sayfa 174·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir. "
Özlem sıcacıktır. Özlem bir dost, bir sevgilidir. Sarıverir insanı sıcaklığı.
Sayfa 87 - YKY·Kitabı okudu
Aşk
Bir insana "Eksik Olma" demek ne güzel bir ifade degilmi? Eksik olma çünkü varlığın çok güzel...
Bukowski diyor ki; “Hatalarını telafi etmeye çalışan birine geçmişteki hatalarını hatırlatmayın. Bu, düştüğü yerden kalkmaya çalışan birini tekmelemekten farksızdır.” İnsan, hata yapar. Yapılan hatayı sürekli hatırlatmak, telafi etmeye çalışanın emeğine saygısızlıktır. Yapmamalı!