Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Aşkını göremiyor musun içinde?" dedi Dorian keskin bir biçimde.
"Senin tabirinle aşkımı..."
"Senin tabirindi bu."
"Benim aşkımda kötücül hiçbir şey, utanç dolu hiçbir şey yoktu.Bu şehvet düşkünü bir adamın yüzü."
"Benim ruhumun yüzü bu."
"Tanrım! Nasıl bir şeye tapmışım ben! Şeytanın gözleri var bunda."
"Cennet ve cehennem hepimizin içinde, Basil..."
Bir insan kibrine, hırsına ne kadar yenilebilir? Bunu okudum ben bu kitapta.Okurken de içim acıdı.Çünkü burada hem bir arkadaş tarafından hem kendi ruhundaki herkeste olabilecek azıcık bir kibirden zamanla beslenen, zehirlenen bir karakter vardı.Kendine yenilen insan, her şeye yenilebilirmiş demek ki..
Dış görünüşe fazlasıyla önem vermeye başladığımı düşündüğüm dönemde bu kitabı okumaya karar verdim ve bu düşünce biçiminin neden olabileceği somut, manevi şeyleri gözlemledim burada.Dış görünüş geçiciymiş, ruhun güzel kalmasıymış önemli olan...
Son olarak kitap gayet akıcı, felsefik bir anlatıma sahip olmasıyla benim beğenimi kazandı, okumanızı tavsiye ederim.
İyi okumalar ~