“Kitaplar neye yarar ki. İnsana insan gerek,can yoldaşı gerek.” Sesi ağlamaklı çıkıyordu artık, “insan yalnızlıktan kafayı yer. Kim olduğu fark etmez, yeter ki biri olsun,” diye haykırdı, “insan yalnızlıktan hasta olur be.”
-“Niye almıyorlar seni?”
-“Zenciyim de ondan. Onlar içerde kağıt oynarken zenciyim diye beni oynatmıyorlar. Dediklerine göre pis kokuyormuşum. Asıl siz kokuyorsunuz, hem de leş gibi.”