aa

aa
@a_csd
Konya
18 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Kitaplar neye yarar ki. İnsana insan gerek,can yoldaşı gerek.” Sesi ağlamaklı çıkıyordu artık, “insan yalnızlıktan kafayı yer. Kim olduğu fark etmez, yeter ki biri olsun,” diye haykırdı, “insan yalnızlıktan hasta olur be.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
-“Niye almıyorlar seni?” -“Zenciyim de ondan. Onlar içerde kağıt oynarken zenciyim diye beni oynatmıyorlar. Dediklerine göre pis kokuyormuşum. Asıl siz kokuyorsunuz, hem de leş gibi.”

aa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·125 syf.·
2020 4. kitabı
Orhan Kemal
7.1/10 · 4.123 okunma
Biliyorsun ben hangi şehirdeysem yalnızlığın başkenti orası.\ Cemal Süreya
Özgürlük budur belki de: sürekli bir yersizdik; sürüp giden bir yol.