Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de, başkanlarınıda. Kendimizde ve onlarda olmayan nitelikleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı... bundan dağılıyoruz.
“ Biliyorum ki, insanlar sadece kendilerini düşünerek var kalıyor gibi görünseler de , aslında onlara hayat veren tek şey sevgidir. Seven Tanrı’ya, Tanrı sevene yaklaşır. Sevgiyi var eden sadece Odur çünkü.”