elf

elf
@aaronlili
"Kendi görüşüne yakın" birini arıyorsan o muhtemelen ben değilim.
@aaronlili·
·
sabitlendi
İçimiz değilmiydi asıl yağmalanan Yağmalandık insanlıktan Yağmalandık sevgiden Yağmalandık adaletten İçimiz değilmiydi yanan umutsuzluktan Şimdi içimiz bomboş bir çuval Kokuşmuş ellerde, doldurun... lili
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
https://youtu.be/i_jaoiYypPA
Sevdanın yollarında duman duman
Müzik
Uzun bir aradan sonra alalım geceye bir şarkı o zaman:)
Müzik

elf

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
2021 13. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,2bin okunma
Tüm evrenlerin hakimi olan, tek, mutlak ve sevgi dolu Tanrı, intikam alıcı ve nefretle dolu bir Tanrı değildir. Hiçbir evrende böyle bir Tanrı yoktur. O günah cezası vermeyi hiç gereksemez. O'nun yaşam tasarımında cezaya hiç gerek yoktur. Dünyanızda şu anda ona hiçbir şey eklemeden de yeterince ceza vardır.