Abdülaziz Biçkioğlu

Abdülaziz Biçkioğlu
@aaziz71
Uzman amele
Üniversite
İstanbul
Mardin
14 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Bilgelik; iyiliğin kötülüğü yenmesi için savaşmak değil, tıpkı dalgaların üzerinde dalgalarla birlikte inip çıkan bir şişe mantarı gibi, iyiliğin de kötülüğün de üzerinde kalmasını öğrenmektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
O'nu kendinizde bulamazsanız... Başka nerede arayabilirsiniz ki?
9/10
·141 syf.··
Beğendi
·
2019 10. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 09 Eylül 2019 00:40
Tercümesi güzel, akıcı bir türkçesi var. Bazen lise öğrencilerine tavsiye edildiğini duyuyorum. Doğrusu çok da isabetli bir tavsiye değil. Çünkü metinde nekrofili, şiddet, şizofreni vs. vs. işlenmiş. biraz daha ileriki yaş grubunun okumasına birşey demem hatta okunmalı, çok zengin bir muhayyileye tanıklık edeceksiniz. Ama lise çağı için çok uygun değil. "Zaten aynı mevzular merak ediliyorsa farklı kanallardan bu merak giderilebilir" eleştirisine de karşıyım. Teslimiyetçilik hiç doğru birşey değil, sağlıklı bir söylem; ancak doğru yerde , doğru zamanda, doğru argümanlarla gelişebilir.
Edebiyat
Kör BaykuşSadık Hidayet · İnsan Kitap · 201736,7bin okunma

Abdülaziz Biçkioğlu

, bir kitap okudu
9/10
·141 syf.··
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 09 Eylül 2019 00:40
·
2019 10. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma