Gecenin ortasında bir dalda, bir güvercin ah deyip inledi. Hâlbuki ben uyuyordum. And olsun Betullah'a ki ben aşkımda samimi değilim, yalan söylüyorum. Zira gerçekten âşık olsaydım kuşlar ağlamakta beni geçemezdi. Kendimi Rabbime âşık zannediyorum. Hâlbuki ben ağlamıyorum da, güvercinler ağlıyor!