öztürk

öztürk
@abdullahoztrk
@abdullahoztrk·
·
sabitlendi
Bir ümidim yok bu sondu
Reklam
İnsan ne uzaksa onu özler kavuşmak şart mı boşver.
İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü var
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var.
Reklam