Sessiz

"Babam hayattaki bütün güzel şeylerin narin olduğunu,bir anda uçup gidebileceğini söylerdi."
Reklam
"Gidişini seyrettim,arabanın sokağın sonundaki köşeyi dönmesini bekledim,sonra bahçe kapısını çektim.Sırtımı kapının kanadına yasladım ve bir çocuk gibi ağladım."
Sait Faik'e ne iş yaptığını soran hâkimin,yazar cevabını alması üzerine,kâtibeye dönüp: “Yaz kızım,işsiz,boşta gezer.” demesiyle başlıyordu mesajı.
Biz gerçekten yokuz.Görmüyor musunuz,yokuz işte.Kimse bizim farkımızda değil,görmüyorlar,duymuyorlar,birbirimize göre var olmak hiçbir anlam ifade etmiyor,biz dünyaya göre yokuz.
Belki de yüreksizlerin asıl cezası budur;gerçeği,iş işten geçtikten sonra,artık yapılabilecek hiçbir şey kalmadığında görmek,anlamak.
Reklam