"Gidişini seyrettim,arabanın sokağın sonundaki köşeyi dönmesini bekledim,sonra bahçe kapısını çektim.Sırtımı kapının kanadına yasladım ve bir çocuk gibi ağladım."
Biz gerçekten yokuz.Görmüyor musunuz,yokuz işte.Kimse bizim farkımızda değil,görmüyorlar,duymuyorlar,birbirimize göre var olmak hiçbir anlam ifade etmiyor,biz dünyaya göre yokuz.