Biz gerçekten yokuz.Görmüyor musunuz,yokuz işte.Kimse bizim farkımızda değil,görmüyorlar,duymuyorlar,birbirimize göre var olmak hiçbir anlam ifade etmiyor,biz dünyaya göre yokuz.
Kusursuzluğa ne kadar yaklaşırsanız yaklaşın asla ulaşamazsınız,ama yaklaşmak için hiç durmadan çabalayacağınız sonsuz bir hedefe pekala inanabilirsiniz.
"Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten. İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır."