b ü ş r a

b ü ş r a
@abunchofhappines

b ü ş r a

, bir kitap okudu
6/10
·64 syf.·
2022 4. kitabı
Jack London
7.5/10 · 16,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Günümün çoğunu sana ve çocuklarıma sahip olmanın bir rüya çıkabileceği endişesiyle yaşıyorum. Uyandığımda yaptığım ilk şey daima başımı sana doğru çevirmek oluyor. Her ne olursa olsun, bugün burada sana söylediklerimi unutma." 🌟 en sevdiğim serinin beşinci kitabını henüz bitirmişken ve duygularım tazeyken sizlerle yorumumu paylaşmak istedim, öncelikle tüm karakterleri çok özlediğimi belirtmek istiyorum. bu seriye olan sevgim hiç bitmeyecek, gerek konusu gerekse karakterleri olsun ki özellikle karakterleri sayesinde ara ara açıp sıkılmadan okuyacağım nadir serilerden 🥺 dördüncü kitabın finalinde Ada'nın intikam planıyla yeni bir yola gireceğini ve ailesinin intikamını alacağını okumuştuk, bu kitapta da planını gerçekleştirmesini ve bir olayın başka bir olaylara yol açtığını okuyoruz. okurken daha ne olabilir dedikçe bir sürü şeyle karşılaştım, Ada ve arkadaşlarının artık sakin bir hayat yaşamalarını istiyorum, yaşanan şeyler çok fazla ben okurken yoruldum 😅 hele son sayfalarda geçen bir kelime kesinlikle diğer kitaba açık kapı bıraktı, öyle tahmin ediyorum @busraatoraman 👀 çok severek olduğumu belirtmeme gerek yok herhalde, üç gündür kitabı elimden bırakamadım. başka bir işle meşgul olurken aklım sürekli kitaptaydı. bu kadar kısa sürede bitirdiğim için hem üzgün hemde değilim, devam kitabının ne zaman geleceğini düşünüyorum, şimdiden şafak saymaya başladım.
9/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 12 Ocak 2022 15:50
Senenin başında olmamıza rağmen benim için bu senenin en iyi kitapları arasına girecek olan Erdem Yılı hakkında ne söylesem bilemiyorum. Öncelikle uzun zamandır beni ağlatan bir kitap okumamıştım onu söyleyeyim, okurken istemsiz sinir krizleri geçirdim, devam ediyorum ama aklımı beni kahreden yerde bırakarak devam ediyorum kitabı okuyanlar hangi kısımdan bahsettiğimi anlamışlardır, yazara burada baya sövdüm böyle olmamalıydı... Kitabın konusu güzeldi sizin için aşağı yazacağım, okuduğum bir kaç yorumda kitapta eksiklikler olduğundan bahsetmişlerdi bu konuda bende aynı şekilde düşünüyorum. Bir kaç eksiklik vardı ama bu eksiklikler kitabın güzelliğine gölge düşüremedi bence, yorumu yazarken bile yaşanan olaylar hala gözümün önüne geliyor Çok severek okudum mutlaka okumanızı öneririm, pişman olmayacaksınız
Erdem YılıKim Liggett · Yabancı Yayınları · 20211,711 okunma