"Günümün çoğunu sana ve çocuklarıma sahip olmanın bir rüya çıkabileceği endişesiyle yaşıyorum. Uyandığımda yaptığım ilk şey daima başımı sana doğru çevirmek oluyor. Her ne olursa olsun, bugün burada sana söylediklerimi unutma." 🌟
en sevdiğim serinin beşinci kitabını henüz bitirmişken ve duygularım tazeyken sizlerle yorumumu paylaşmak istedim, öncelikle tüm karakterleri çok özlediğimi belirtmek istiyorum. bu seriye olan sevgim hiç bitmeyecek, gerek konusu gerekse karakterleri olsun ki özellikle karakterleri sayesinde ara ara açıp sıkılmadan okuyacağım nadir serilerden 🥺
dördüncü kitabın finalinde Ada'nın intikam planıyla yeni bir yola gireceğini ve ailesinin intikamını alacağını okumuştuk, bu kitapta da planını gerçekleştirmesini ve bir olayın başka bir olaylara yol açtığını okuyoruz. okurken daha ne olabilir dedikçe bir sürü şeyle karşılaştım, Ada ve arkadaşlarının artık sakin bir hayat yaşamalarını istiyorum, yaşanan şeyler çok fazla ben okurken yoruldum 😅 hele son sayfalarda geçen bir kelime kesinlikle diğer kitaba açık kapı bıraktı, öyle tahmin ediyorum @busraatoraman 👀
çok severek olduğumu belirtmeme gerek yok herhalde, üç gündür kitabı elimden bırakamadım. başka bir işle meşgul olurken aklım sürekli kitaptaydı. bu kadar kısa sürede bitirdiğim için hem üzgün hemde değilim, devam kitabının ne zaman geleceğini düşünüyorum, şimdiden şafak saymaya başladım.