“Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acı Çekene Saygı
Tanrı'yla aynı fikirde değilim
intihar edenlerin cehenneme gideceği konusunda.
Kainatın yaratılışına katılmaktan bıktığında ruhum, intihar edeceğim ben de denenmemiş bir yolla.
Nerdeyse bütün akıllı kalpler
intihar edip siktir çekmiş yeryüzüne.
Ben ateist değilim, babasıymış gibi
Tanrı'ya küsen bir çocuğum.
Eğer Tanrı intihar edenleri ve Nietzsche'yi
cehenneme gönderirse
cehennemde yanmayı tercih ederim ben de,
tanrı dürüstlüğü sever.
Tanrı'nın hayal gücünü beğenmiyorum.
Ben tanrı olsam
peygamberler göndermez
direkt konuşurdum insanlarla.
Ben tanrı olsam
Hitler'i iyi kalpli bir Yahudi olmakla cezalandırırdım, yahut yetenekli bir yazar yapardım onu.
İçindeki kötülüğü insanlara değil, tuvallere boşaltırdı.
Ben Tanrı olsam, devletler yok olur
gül kokulu bireyler var olurdu sadece
atlar çılgın zamanlar koşardı.