"Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazende hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret falan değil...insanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile. Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. "