rabia adeviyye

rabia adeviyye
@adeviyye__
öğretmen
necmettin erbakan üni | ilahiyat
119 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
anlardım ki, insan bir başkasındaki kendini okur; ve okunanlar yalnızlıktır.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yalnızlık susturmaktır kendi sesinle kendini, iç bedenini oymaktır diş diş, düş düş genişletmektir. yalnızlık en çok susturmaktır.
sonra babadır diye; pencereler görüntümü geri kustukça, buruştukça bakışlarım görüntümü içerek beslenen görüntülerin karmaşasında ve uzayarak kısaldıkça boyum, ona tutunuyordum.
1000Kitap
sabah ezanı, makam-ı sâbâ... en güzelimsin.