"Bunun ne önemi var? Bilim elbette birtakım harikulade şeyler başarmıştır, ama her zaman için ben mutlu olmayı, gerçeğe uygun olmaya yeğlerim."
"Peki mutlu musun?"
"Hayır. İşte hiç şüphesiz, her şeyin çöktüğü nokta da bu."
"Belki ben yaşlı ve yorgunum, ama bence gerçekten neler olup bittiğini bulma olasılığı o kadar anlamsız bir şekilde uzaktır ki yapılacak tek şey bu hissi bir kenara bırakıp kendine oyalanacak bir şeyler bulmaktır."